U wilt wat melden of heeft een klacht

Wij horen altijd graag van u, als u iets wilt melden of vindt dat wij iets moeten doen of weten. Maar ook als er iets in uw ogen niet goed is of gaat, gaan we graag met u in gesprek. U kunt ons tijdens kantooruren altijd even bellen of u komt bij ons langs. Heeft u overdag geen tijd, mail dan naar info@rkwbv.nl.

 

Als we het niet met elkaar eens zijn

Wij vinden het belangrijk om alle huurders altijd optimaal en correct te helpen. Maar het kan voorkomen dat u het niet eens bent met een besluit van ons. Of u vindt dat u door een van de medewerkers niet correct bent behandeld. Dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. De RKWBV heeft hiervoor een klachtenprocedure. Wij registreren uw klacht en samen met u zoeken we naar een goede oplossing.

Vinden we samen niet de oplossing of bent u het niet eens met het uiteindelijke besluit, dan kunt u terecht bij de Geschillenadviescommissie.

 

De Geschillenadviescommissie

De Geschillenadviescommissie is onafhankelijk en geeft advies bij klachten van huurders van Woongoed Zeist en de R.K. Woningbouwvereniging Zeist.

Secretariaat
Voor vragen, het afhalen van een klachtenformulier of hulp bij het formuleren en indienen van uw klacht kunt u terecht bij het secretariaat van de Geschillenadviescommissie.

Postadres: postbus 135, 3700 AC Zeist.
Het secretariaat is telefonisch bereikbaar van maandag – donderdag van 9.00-16.30 uur en vrijdag van 9.00-12.00 uur via telefoonnummer: 030 69 36 600.

Klik hier voor de folder geschillenadviescommissie
Klik hier voor het reglement van de geschillenadviescommissie
Klik hier voor het klachtenformulier van de geschillenadviescommissie