Wanneer iets stuk gaat of iets niet meer werkt in uw woning dan kunt u op twee manieren een reparatieverzoek doen:

  • Telefonisch tussen 08.30 en 09.30 uur via telefoonnummer: 030 – 698 50 30
  • Via het online reparatieformulier. U omschrijft het probleem zo goed mogelijk en laat uw contactgegevens achter. Wij informeren u vervolgens over de stappen die we ondernomen hebben om de reparatie uit te laten voeren.

 

Problemen met uw CV (Centrale Verwarming)
Vaak kunt u problemen met uw centrale verwarming zelf oplossen. Borrelende buizen betekenen bijvoorbeeld dat u de verwarming moet ontluchten en/of bijvullen. Of als  u geen warm water heeft, dan kan het resetten van de cv-ketel (daarvoor zit een speciaal knopje op uw ketel) het probleem oplossen. Klusjes die u gemakkelijk zelf kunt doen en het probleem is daarmee direct verholpen, u hoeft niet te wachten totdat er een monteur kan komen. Ga voor meer informatie naar handleiding ontluchten en bijvullen CV.
Wanneer u problemen met uw CV niet zelf kunt oplossen, belt u de firma Breeman Service Zeist via telefoonnummer: 0900 – 82 12 174. U hoeft ons hiervan niet op de hoogte te stellen.

 

Glasschade:
Al onze huurders zijn bij ons collectief verzekerd voor glasbreuk.  Hebt u een glasbreuk dan belt u met de glasverzekering die de RKWBV heeft afgesloten:
De glaslijn, telefoonnummer: 0900 – 20 40 444. U hoeft ons hiervan niet op de hoogte te stellen.

Voor de melding hebt u de volgende gegevens nodig:
– uw naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer
– wat voor soort glas het betreft (enkel, dubbel, figuur of draadglas)
– de afmetingen van de ruit en de plek
De Glaslijn neemt uw melding aan en stuurt de glaszetter aan. De glaszetter neemt vervolgens contact met u op voor het plaatsen van een nieuwe ruit.